neděle 1. listopadu 2015

...... příprava na dlouhé večery ..... tvořeníčko a dušičkování ...



Když nad tím tak přemýšlím, mám docela ráda toto období . Den se krátí , večery se prodlužují a já se opět dostávám do mé oblíbené fáze ...... tvoření .... :o)
To mě uspokojuje nejvíc. Tentokrát mi pomáhala Terinka . Její hbité a  nenechavé prstíčky měla všude. Ale byla jsem za to ráda, že se baví a že jí to zajímá. Takže mi podávala mech , kytičky, šišky , korálky a neustále to komentovala úžasnou dětskou řečí .... :oD
 

Takže jsme nejdříve vytvořily stromeček . A pak dekoraci na stůl do mísy . A moje fantazie zaplula zpět do dětství, kdy jsme jako malé děti vytvářely pidi domečky pro skřítky u mohutných kořenů v lese . Takže jsem se hned po vytvoření cítila tak nějak blaženě na duši ..... :o)
 
 
 
 
..... a když jsou ty dušičky , tak to chce něco na hrobeček našim blízkým.
A v této chvíli  už zdobí hrobečky a doufám, že babičky a dědečkové se z toho těší .....
 
 
 
..... krásnou dušičkovou neděli ....


Žádné komentáře: