středa 22. července 2015

....... cesta ke kopci .........

 
Ano , to to je naše oblíbená hora Klíč ( zdolat ji je trochu dřina ,ale ten výhled za to stojí  :o) ) . Když je krásně vymeteno , tak je vidět na poklady kolem . Třeba Ještěd , hrad Bezděz a nebo třeba Jedlovou. Možností kam na výlet je tu bezpočet .  Tuto horu máme kousek za domem, takže proč se k ní trošičku s děvčaty nepřiblížit. :o)
 
Bylo krásně  a potřebovala jsem do lesa na mech . Holky nechtěla jít pěšky a tak si vzaly svoje dopravní prostředky :D Barunka svojí koloběžku a protože Terinka nemůže zůstat pozadu , tak si vzala svoje odstrkovadlo .....
 
 
...... pro Terinku nebyl žádný terén ani kopec problém ... Šla do toho .... pomoc v žádném případě nechtěla ....
 
 
.... honem , honem ať Barunku doběhnu ....
 
 
 
 
..... prostě následovala velkou sestru ....
 
 
 
... největší lákadlo samozřejmě byla velká koloběžka. Ta neskrývaná radost , když si na ní mohla stoupnout ....
 
 
..... odpočinek ve stínu byl nutný . A pak jsme se vydaly směr les .  Cestou do lesa byla několikrát přestávka u lesních malin. Stihla jsem sníst jenom jednu ( nestíhala jsem podávat ) , takže jsem si spíše podráždila chuťové buňky...... :o)
V lese byl krásný chládek, takže jsme načerpaly sílu lesa a musely jsme se vydat zpět. Protože Terinka už začala být unavená. Takže cesta zpět byla na mých ramenech. Celou dobu jsem musela dělat koníka ... ale pak usnula hned , bez meškání , sladce ......
 
 
A já si dala v klidu odpolední kávu ....
 
 
 
.... pa ...
 

Žádné komentáře: