středa 10. června 2015

..... poetické dopoledne u babičky Jany

 .... když se tak nad tím zamyslím, já se vlastně mám. Když jsem dnes dopoledne přišla na zahradu k mým rodičům, tak jsem se hned cítila krásně a měla jsem klid na duši . A myslím si , že ne jenom já .
Taky se cítíte u rodičů tak bezpečně ? Doufám, že až naše děti vyrostou , budou k nám taky jezdit se svými dětmi , budou se cítit  u nás dobře a budou se k nám vracet ( jen asi budeme muset někde koupit ještě další zahradu , protože na té naší ,,mini,, toho moc pěstovat nejde. Max.se těšit z kytiček a bylinek ;o) ). Já vím, mám to jednodušší , protože bydlíme od rodičů jenom pár ulic , takže se nemusíme třeba harcovat přes půlku republiky ,ale když mám chuť a náladu , můžeme vyrazit a jsme tam za pár chvil. Takže si to užívám a těším se z momentálních okamžiků. Prostě z přítomnosti .
 
Tady jsou fotky , jak je u našich krásně ....


 
 
 

 

                    Než jsem se nadála , Terinka ochutnala kopr, pažitku , petržílku , hlínu ......

                                           

 ...... až na ní padla dopolední únava.

 
A během pár chvil jsem měla připravené tašky plné sazeniček ,které se mamince na zahradě rozmnožily ( a ty se snad množí rychlostí blesku ) a pak pivoňky do vázy ( no přeci jen tak pro radost )  Díky mami :o)

Žádné komentáře: