pátek 12. června 2015

.... není nic lepšího po ránu

.... ano , není nic lepšího po ránu ( možná by se něco našlo - lívance , domácí koláče, vdolky ... ) ,ale u mě vede ovesná kaše. Asi to bude taky tím , že mám tuto dobrůtku spojenou s dětstvím. Možná i to bylo považováno trochu jako jídlo chudých ( je sranda , že dnes je to  spíše jako zdravá výživa ) . Ale když jsem byla malá , tak jako zdravá výživa to moc nebylo :o) . Byla to pěkná kalorická bomba . Ale výborná. To jsme pak měly jako děti energie na celý den . :o) Mamča vločky namočila přes noc do mléka a pak vařila ( ve velkém hrnci) . Rozhodně nešetřila ( takže jsme pak měli všichni k obědu velkou porci ). Ale i kdybychom měli prasknout, tak jsme talíř doslova vylízali ( i taťka ) :o) .Pak nám kaši zalila máslem, posypala moučkovým cukrem a vyzdobila domácími zavařenými  meruňkami  a nebo broskvemi .  A ještě jeden detail ..... poslouchali jsme u toho celá rodina třeba nedělní pohádku v rozhlase. Prostě takové obyčejné , neobyčejné dětství .....

 
 
Dnes jsem ale tu moji přípravu měla rychlejší, protože už prodávají jemné vločky ( ale když si vezmete obyčejné vločky a trochu je rozemelete , máte je taky  ) . Povařila jsem je krátce v mléce .Pak jsem dala trochu máslíčka , čerstvé jahůdky , trochu moučkového cukru a Agáve sirup ( nebo si můžete dát jakýkoliv sirup a nebo med ) . 
 
Dobrou chuť ! :)

Žádné komentáře: