pátek 19. června 2015

.... andílci

..... sice jsem tyto andílky vytvořila jako dárky pro rodinu a přátele již před půl rokem ,ale nedá mi to a musím se s Vámi o ně podělit. Byl to momentální nápad... Chtěla jsem něco vytvořit z lásky , něco ze mě . A při tvoření jsem se cítila tak báječně. Takže možná i proto. :o)


 
Vyndala jsem všechny moje za roky nastřádané stuhy, vlny, korálky .Tělíčka jsem nastříhala ze zbytku látky , kterou jsem ustřihla , když jsem zkracovala závěs do ložnice. :o) 

 
A pak jsem se do toho dala. Je pravda, že každého andílka jsem vytvářela už s tím, že už vím komu bude patřit. Bylo pak zajímavé vidět reakce u některých lidiček ( někteří byli nadšení, jiní dojatí, jiní si nechali pocity pro sebe . Bylo  to pro mě prostě  poučné) .

 
 

 
 Barunka se taky nadchla a s některými mi pomáhala. Ale vlastně tato tvorba byla neskutečně stmelující , protože jsem si připadala , že sedíme všichni u jednoho stolu. Celá rodina . Více si povídáme a jsme  spolu . Takže, že by nás  andílci  více stmelili ... ?  :o)  



Velice vtipná reakce byla od manžela, který mi na to řekl, že  by mohl ty moje strašidýlka nabízet zákazníkům ,až k nim pojede ..... :oD  


 
 
..... takže zase za půl roku budu(me ) pokračovat ....... ;o)

Žádné komentáře: