středa 17. června 2015

.... smoothie

 
 
..... tak jsem tomuto zázraku taky propadla. Tyto nápoje jsou velice svěží, syté a hlavně zdravé. Nádhera je v tom, že nám začíná období čerstvých surovin ze zahrádky . Takže proč to nevyužít a nenadopovat se pořádně vitamíny , vlákninou , antioxidanty .....  :o)
 
Tady je recept , který mě baví :
 
"
 
. lžička chia semínek
. lžíce kustovnice čínské
. 1 banán
. 2 jablka i se slupkou
. 1 velká hrst čerstvého špenátu
. 1 velká hrst listového salátu
. 1 lžička citrónové šťávy
. 3 lístky máty
. 1 lžička agáve sirupu ( může být i jiný ) 
. 1 litr vody
 
"
 
Nejdřív v mixéru rozemelu semínka a pak přidám všechny suroviny a zaliji vodou . Vše řádně promixuji. Tento nápoj vydrží v lednici až 3 dny ,ale mě rozhodně ne :o)
Zkoušela jsem i variantu , místo listového salátu dát kopřivu a pampelišku. Trochu to bylo na mě hořké ,ale třeba to časem dám . Lepší varianta je s jahodami a nebo malinami .
 
Na zdraví !

Žádné komentáře: