čtvrtek 16. července 2015

..... první pomoc ...

..... zjistila jsem , že nemám doma majolku ,  tak proč si ji nevyrobit ze surovin, které mám doma. Je tak jednoduchá, až je to geniální . Poprvé, když jsem ji dělala , jsem byla i překvapená, že chutná dobře. Je nevtíravá a nemá žádný nepříjemný ,,ocas,, A hlavně v těchto teplých dnech se nemusí použít vejce .


 
Potřebujete :
 
. 100 ml mléka polotučného
. 200 ml oleje ( použila jsem kvalitní řepkový)
 
a ponorný mixér.
 
Nejdřív do nádobky ( u ponorného mixéru ) nalijte mléko a pak pomalu přilijte olej. Olej bude v horní vrstvě a mléko ve spodní. Pomalu ponorný mixérem směřujte na dno nádoby. Bude to trvat pár vteřin a vznikne tuhá bílá hmota. Pak už si můžete vyrobit vlastní tatarku .
 
 
 
  K hotové směsi přidejte podle chuti mletý pepř, sůl, jarní cibulku, hořčici a trochu citrónové šťávy. A je to .
Pa

Žádné komentáře: