úterý 9. června 2015

 ..... výrobky z černého bezu


.... včera jsem se konečně dostala ke sběru toho zázračné černého bezu. Vzala jsem si na pomoc moji mladší dceru ,ale ta mi bohužel se sběrem moc nepomohla. Spíše ji bavilo něco jiného ... kopřivy, broučci, klacíky a hovínka . A jedno se jí přilepilo na holínku. A já jsem si toho nevšimla. Takže , když jsem si ji brala na ramena, abych mohla v klidu začít se sběrem ..... víte , co se stalo ... ehm... Snad to nemusím ani komentovat. Ještě , že travička posloužila jako vlhčený ubrousek. Protože mě nenapadlo ( věčně připravenou mámu na vše ), že na krátkou procházku , budeme potřebovat vlhčené ubrousky :oD Ale ani tato drobná komplikace nás nezaskočila a natrhala jsem plný koš bezu.

Takže co s ním ?  Určitě bezinkový likér a bezinkovou limonádu . A ta vlastně může za můj start na tomto blogu. ;o) Našla jsem totiž recept na úžasném blogu  ...
U nás na kopečku  (zde je odkaz )http://unasnakopecku.blogspot.cz/2014/05/domaci-bezinkova-limonada.html




 .... a zítra sem lupnu výsledek ( protože moje starší dcera se nemůže dočkat bezinkové limonády )  .... Vaše Peťule
 

Žádné komentáře: