úterý 9. června 2015

Tak už ....


..... mám takovou radost , že jsem se odhodlala . Ano, konečně jsem tu. :o)   Jsem ráda, za tuto možnost , že mohu se s Vámi podělit o to , co mě zajímá, baví , zrovna jsem viděla , vytvořila, prožila, cítila  .....
Mám toho tolik, takže nevím , kde začít.....   

 

..... tak to to je můj muž Ondřej , moje velká láska . Má nás všechny moc rád a je rád , že nás má :o) ... Není moc snadné ho vyfotit ... Tento snímek ulovila Barunka 1.května .... cestou na Petřín. Jak poetické , že?  ;o)

 
.....a to to jsou naše zlatíčka .... 11. letá Barunka a ( teď už ) 20.měsíční Terinka . Taky není je lehké vyfotit ... hlavně společně , protože naše Terinka chvilku neposedí ....  
 
 



 
..... a abych nezapomněla , tak to to je náš poslední člen rodiny ... náš model  Kubík ( stále jedno ucho nahoru a druhé dolů :oD )
 
 
 
..... takže jsem nás trochu představila a teď se můžu konečně rozjet  ... :o))
ř

Žádné komentáře: