pondělí 22. června 2015

... Den otců

... tak můj manžel včera zase slavil :o) Měl totiž ,, Den otců ,, a co by vymyslet jako pozornost ..... ? Několikrát jsem od něho slyšela, že by chtěl ochutnat španělskou specialitu .... Churros .
Dobrůtka je to lákavá a můžu vřele doporučit. Jen se po ní zaprášilo. Když jsem ochutnala první kousek , tak jsem si vzpomněla na chuť tohoto sladkého pokušení, když jsem byla ve Španělsku a to už je 17 let :o))
Tak tady je ...
 
 


Potřebujete :
 
. slunečnicový olej na smažení
. moučkový cukr se skořicí na obalení ( na 3 velké lžíce moučkového cukru jsem dala 1 lžičku skořice
 
Těsto :
 
. 120 g hladké mouky
. 120 ml mléka
. 120 ml vody
. 4 vejce
. 60 g másla
 
Postup:
 
V hrnci dáme vařit mléko s vodou , máslem a špetkou soli. Když začne tekutina vřít , pomalu začneme přisypávat hladkou mouky a nezapomínáme neustále míchat. Vaříme na mírném ohni. Když se vytvoří hustá směs, tak odstavíme z ohně a necháme cca 1/4 hod. stát. Pak postupně zašleháme vejce po vejci. Vyšlehala jsem to rovnou v robotu. Směs je daleko hladší a nenadřete se tolik :o).
Mezitím si rozehřejeme olej v hrnci ( použila jsem velkou hlubokou pánev) a těsto naplníme do cukrářského sáčku s vroubkovanou tryskou. Do horkého oleje stříkáme různé tvary ( trochu zvětší svůj objem) . Osmažte ze všech stran a pak dejte odkapat na ubrousek. Ještě teplé obalíme v cukru a ihned podáváme.
 
....
 
Pa

Žádné komentáře: